ستاد مردمی "رمی جمرات"

آنهایی که خواب آمریکا می بینند، خدا بیدارشان کند...(حضرت روح الله)
ستاد مردمی "رمی جمرات"

یک جریانی در کار است که آن جریان انسان را از این معنا می‌ترساند که بخواهد به طور خزنده این کشور را باز هل بدهد طرف آمریکا؛ بخواهند از این راه پیش بروند.

اگر احتمال این را بدهید، باید مقابلش بایستید، نه اینکه اول یقین کنید به اینکه مساله این طوری است. بعضی چیزهاست که اگر انسان احتمالش را بدهد، یک احتمال صحیحی بدهد، باید دنبال کند او را و به آن اعتراض کند.

شما اگر احتمال بدهید - یک احتمال درستی - که یک ماری الآن توی این اتاق (هست) پا می‌شوید می‌روید بیرون؛ احتراز از آن می‌کنید.

(صحیفه امام- ج14، ص437-439)

***
ستاد مردمی "رمی جمرات" در ایام دهه استکبارستیزی به همت جمعی از فعالان و تشکل های فرهنگی و اجتماعی مشهدمقدس راه اندازی گردیده است.
این ستاد با هدف اعلام روشنگری و تبیین مواضع ضد استکباری مردمی تشکل‌ها، مجموعه‌ها و نیروهای مردمی انقلابی در خراسان رضوی تشکیل شده است

لینک



♦ موضوع : 
جنبشهای ضدامپریالیسم - ایالات متحده
امپریالیسم
ایالات متحده - روابط خارجی
ایالات متحده - روابط خارجی - فلسفه
♦ پدید آورندگان : 
نویسنده : جان بلامی‌فاستر
نویسنده : رابرت دابلیو
نویسنده : مک چسنی
مترجم : احسان شاقاسمی
مقدمه : سیدسعیدرضا عاملی
♦ زبان کتاب : فارسی
♦ توضیح تکمیلی : 
موضوع کتاب حاضر، شرح ابعاد مختلف سلطة آمریکا و روحیة سلطه‌آمیز این کشور است. این نوشتار، با هدف عمیق‌تر نمودن فهم انتقادی در سطح جهان و آماده کردن انسانیت برای مبارزه‌های ضد امپرایالیستی تدوین شده و مشتمل بر سه بخش و شانزده فصل است. در این راستا تلاش شده تا تصویری از تاریخ «امپریالیسم آمریکایی» ارائه شده، مسیر رفتارهای سفیدپوستان با بومیان آمریکا دنبال و فراگیری امپریالیسم در حوزة اقتصادی به خصوص بعد از جنگ جهانی دوم تحلیل شود. سپس در بخش دوم کتاب، موضوع جغرافیای سیاسی و اقتصاد سیاسی امپریالیسم آمریکا مدّنظر قرار گرفته است. بخش سوم کتاب، با عنوان «مقاومت» شامل مباحثی در زمینة رویارویی با امپریالیسم و شیوه‌های مبارزه با آن و مقاومت در برابر سلطة آمریکایی و حفظ تمامیت استقلال کشورها است.

نظرات  (۱)

Yep, I`ve tried to clean the cache and I just installed Firefox to try it too. Just now, to be sure, I wiped the cache again. Still nothing. I thinking that maybe I need a reboot on the system. LOL.What is weird is that when I hover the mouse over the button, it shows no link on the status bar.I`m trying the Citizen Quraretly.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی